Scandic Visby
Individual reviews by our guests (showing 51-60 of 151)
Inget vidare hotell b
“Börjar inte bra. Vid incheckning så vill vi ha en parkerings lapp så vi kan stå gratis som det står på bokninsbekräftelsen. Personalen säger att jag ska använda appen. Som kostar pengar. När jag påpekar det säger hon att det bara är så. Efter det vill hon veta vilken tid vi ska äta frukost. Jag svarar att Jag är på semester och vet inte när jag vaknar. Får till svar att jag måste bestämma en tid. Vi tar kl 09 00. Vi är där ca 09 10 det är en jätte trevliga som hjälper oss med ett bord. Men vid frukosten är det kö till dörren för att ta frukost. Vad är vitsen med tidsbestämt när.man ska äta. Skulle varit bättre att tala om att det är fullt eller väldigt många vid den tiden. Sedan ska vi basta och bada. Ringer till receptionen och frågar om bastun är på får till svar att den är det. När vi kommer in i bastun så är den nästan kall. Ringer till receptionen igen och säger till. Får till svar att den kan inte bli varmare än 60 grader. Har inte varit med om att en bastu inte kan bli varmare. Väl inne i bastun så håller aggregat på att ramla av väggen. Det har man löst med ett extra stålband utanpå aggregat. När vi ska bada dagen efter så ligger samma tomma plastglas kvar på samma ställe runt bubbelpoolen. ”
Jätte fin morgon buffé Men brödrosten st...
“Jätte fin morgon buffé
Men brödrosten står dumt till
Blev kö då vissa väntade på brödet”
Golfa Runt Gotland
“Restaurangens kök stänger kl 20 trots att det är fullbokat på hotellet.
Ingen fri parkering längre utan kostar 80kr/dygn.
Bra frukost men liten matsal så man måste komma viss tid om fullbokat.
Inga Scandic poäng vid gruppbokningar.”
Frukost bokning
“Att behöva boka tid för att få tillgång till frukost var något jag inte var så imponerad av. Förklaringen varför det är så accepterar jag, men det behöver ju inte betyda jag gillar det. Kanske läge att fundera över om frukosten skall vara inkluderat i rumspriset eller inte, tur det finns gott om alternativ gällande frukost i Visby. ”
Aldrig mer
“Fick ett rum utan fönster, aldrig varit med om något sämre.”
centraltläge
“För oss var läget av hotellet till Visby innerstad perfekt. Gaangavstaand. Parkeringsmöjligheten att kunna parkera bilen när rummet. ”
Felaktigt debiterad
“Bra upplevelse, men fick betala extra vid ankomst trots att jag angett husdjur vid själva bokningen ch betalningen. Hela priset borde framgå när man bokar för att kunna bedöma och jämföra olika erbjudanden. ”
Restaurang
“Jättetrevlig personal på restaurangen!”
Scandic
“Synd att det inte är öppet över nyår.”
Incheckning
“Incheckningen hade kunnat lösas på ett smidigare sätt om man valt att låta hotellgäster ta sina rum i anspråk i den takt som de blev klara.
Bra lösning för frukosten då det var tre tider men ändå en flexibilitet inom tidsintervallet med drop in.
”
Powered by Citybreak a part of Visit Group