Hotel Toftagården
Individual reviews by our guests (showing 1-10 of 10)
Dåligt av ägarna till lägenheten att dom...
“Dåligt av ägarna till lägenheten att dom inte såg till att Tv fungerade och att det inte fanns några lampor över sängarna. ”
Anette
“Bra,jättefin frukostbuffé ”
Hotellupplevelse
“Intresset för gästernas trivsel totalt obefintligt. Personalen hälsade inte ens när vi mötte dem på hotellet (undantag städpersonalen). Inte ens ett välkommen när vi anlände eller tex tack och trevlig resa när vi åkte. De behöver verkligen jobba på sin servicekänsla och allmänna attityd till gästerna. ”
Bra och prisvärt boende med nära till mycket
“Bodde även denna sommar på Toftagården, ca 2 mil söder om Visby. Vi valde precis som tidigare år B&B då detta är mycket prisvärt och inkluderar en mycket smakfull frukost. Toftagården ligger på gångavstånd till Toftastrand och nära till buss om man vill åka in till Visby utan bil.
Kan varmt rekommendera att prova på ett boende på Toftagården, som dessutom har mycket serviceminded och trevlig personal!”
Mest missnöjd med badrum/dusch tyckte de...
“Mest missnöjd med badrum/dusch tyckte det luktade fukt.
Rummet ingen höjdare men ok.”
Tofta hotell
“Hyr man ut en stuga med sänglampor måste där finnas elkontakt att sätta sladdarna i, även tv gick inte att se på ingen anslutning
Närheten till Tofta strand med bra sandstrand bar ett par minuter promenad bort är mycket bra
God mat på Tofta hotell frukosten lite väl dyr
Bra bussförbindelser in till Visby”
Avståndet mellan parkeringen o stugan l...
“Avståndet mellan parkeringen o stugan
långt när man ska bära packning
det är osäkert var på gräsmattan man får gå mellan stugorna”
Sammanfattning
“Bra vistelse men inser att vi har valt en period med mindre antal gäster
Inga köer, bra frukost, härlig total upplevelse på Gotland
Inser att vi gjort onödigt mycket bilkörning, nästa gång skall vi begränsa oss och ge delar av ön tid”
Motee, inte hotell
“Toftagården är på nivå av 80-talets motell eller pensionat, inte en hotell”
Förvirrad personal och dåligt städat
“Personalen i receptionen var väl i grund och botten trevlig men verkade tyvärr inte alls ha koll på läget. Fick själv ställa frågor om när frukosten serveras, hur det såg ut med middagsservering i restaurangen etc. Kod till poolen kunde JAG fråga om förutsatt att jag ville bada. Inget som personalen bara kunde ge mig direkt? Fick en nyckel till rummet med nummer L5 och en beskrivning vart det huset låg. Fanns inget L5. Gick tillbaka efter två varv runt området och frågade FYRA personer utanför receptionen om L5. Ingen hade någon aning annat än att det kanske kunde vara nya nummer. Tillbaka i receptionen igen visade det sig att de nyligen märkt om byggnaderna. Skulle till byggnad 31-35. Vilket rum specifikt fick jag återigen dra ur personalen själv (34). Kommer till 31-35. Finns inga rumsnummer uppmärkta på dörrarna. Testade mig fram till vart nyckeln passade. Dåligt städat på vissa ställen i rummet. Kyskåpet var riktigt äckligt innuti och luktade dåligt. Fanns inte en chans att jag tänkt lägga någonting i det.
När jag ett par timmar efter incheckning kom tillbaka till samma person och frågade om koden till poolen frågade denne först och främst om jag faktiskt bodde där?...
Frukosten var i alla fall riktigt bra. Även för oss två som båda äter glutenfritt.”
Powered by Citybreak a part of Visit Group