First Hotel Kokoloko
Vieraidemme henkilökohtaiset arvioinnit (näyttää 1-6 kohteesta 6)
Kommer gärna tillbaka
“Längtar tills nästa gång vi ses!”
Ett av mina favorit Hotel i Visby , lite...
“Ett av mina favorit Hotel i Visby , lite känsla som att komma utomlands 🥰
Maten var över förväntan. Och en extra eloge till den proffsiga servitören/ kyparen
Och självklart var den övriga personalen trevliga. Längtar tillbaka ”
Välkomnande
“Mycket trevlig tjej i receptionen som var informativ och servade oss på ett bra sätt. ”
Kokoloko hotellet
“En fantastiskt fin anläggning, vi kommer gärna tillbaka i sommar ☀️”
Hundvänligt hotell
“Hundvänligt hotell med fantastik personal.”
Rekommenderat hotell!
“Rummet var rent och fräscht, frukostbuffén var utmärkt och personalen vänliga och tillmötesgående. Vi kommer nog att prova deras familjerum längre fram, då vi också kan ta med våra fyrfota familjemedlemmar, våra katter.”
(Ruotsi la 16 touko 2026)