Hotel Lindgården
Einzelne Bewertungen unserer Gäste (anzeigen 11-12 von 12)
Mysigt
“Välkomnade och omtänksam personal. Mysigt rum med fin utsikt. Fräscht och fint. Utmärkt läge. Hade vi haft tid så hade vi mycket gärna stannar kvar en betydligt längre tid på hotellet och vår vackra favoritö Gotland och i den magiskt vackra staden Visby.”
Bästa & mysigaste hotellet i Visby!
“Bästa & mysigaste hotellet i Visby!”
(Schweden Fr 24 Apr 2026)